Mina kaniner

Min första kanin var Happy:)
Hon köptes i djur affären så ja fick inte veta så mycket om henne. Hon fick vi tyvärr avliva för hon hade tumör när vi köpte henne. Här är en bild!

Min andra kanin fick jag av min mormor han hette Texas:)
Han köpte hon i djuraffären ochan är en hermelin. Han sålde jag till en uppfödare för hon frågade om hon kunde få köpa honom så kunde ja få en kaninunge av henne:)

Min tredje kanin han heter Stampe:)
Stampe köpte jag hos en uppfödare. Han är en lejonhuvad dubbelmanad egern wienertecknad.
Han ska bli min avelshane:)har tyvärr ingen bild

Min fjärde kanin är Adidaz.
Adidaz köpte jag hos en uppfödare. Hon är dvv/rex. Hon ska tyvärr avlivas pågrund av bettfel.
kommer sakna henne sjukt!

Min femte kanin heter Odd Molly.
Hon köpte jag av min kompis och hon är en lejonhuvad zobel blå kanin:)
Hon är helt underbar och mini liten!
mmmmmh-892


Imorgon ska jag hämta min nya kanin så gör ett nytt inlägg om den imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0