Mina kaniner

Tänkte berätta villka kaniner jag har!

Först fick jag lilla Angel förra November. Hon är Svart Otter Wienertecknad 
Hon är lika liten som mina kaninungar! Hon är 9 månader och bodde tillsammans med min kompis kanin med för 4 veckor sen så flyttade hon. Så nu är Angel själv. Hon skulle egentligen få ungar idag men jag tror inte de blir någon för hon har int blivit så sjock. Men man får ju hoppas att dom kommer inatt!



Sen fick jag Dimma. Hon är Zobel Blå Wienertecknad
Hon är lite större men är hur söt som hälst!



Sen tingade jag Nogger. Han är Brun zobelsiames och jag vet inte så mycket om han för han har inte kommit en. 

Samma sak med Zinga. Hon har inte heller kommit en och hon är madagaskar.


Och igår fick jag hem Doris och Daizy. 2 små söta kaninungar som kommer bli bra utställningskaniner.



Och de är dom jag har jusst nu! Mina 6 små sötnosar! //Klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0