Min Theodore ♥

Jag köpte min kanin Theodore i djuraffären för 2 år sedan. Han var den lilla blyga kaninen som låg i sitt hus. :) ♥ Men han är allt förutom blyg verkligen! ♥ Dock är han inte lika framåt med främlingar som med familjen. ;)
Först hade jag honom inomhus några veckor för det var för kallt ute. Och nu är han utekanin året runt. Hans absoluta favorit godis är hallonblad och maskrosblad. Men han gillar inte vanligt kaningodis från affären så mycket. Han har en väldigt stark speciell personlighet. ♥ Väldigt glad av sig, och envis. Och han bits aldrig! Han är mycket smart, det märker man på många saker. Till exempel vet han att jag brukar stänga in honom på överdelen av buren på kvällen för att det inte ska komma någon iller. Så när jag kommer så springer han alltid ner till nederdelen av buren så att jag inte kan ta honom. ;) Hahah. :3 ♥
Världens sötaste. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0